Follow | Dashboard
Laeyya Land





assalamualaikum , nah comolot siket kat sapa yang sudi intai masok belog serabai aku nih :') kayy , nak tahu tak ? puas dok tahan sedeh kat someone nih tetiba muncol lah HAMBA ALLAH nih yang sudi happykan aku ,bagi aku tabah .walawehh dia sweet bhai . psst ,aku anggap dia kawan baek & tak lebeh okay . so highlight nih , KAWAN BAEK <3 
bak macam tajok lagu kump RATU tuu TEMAN TAPI MESRA . ken ken ? cewahh . setiap kali onl je mmg kerap kami IM . sedangkan baru je kenal , dia tuu kawan QIM AHMAD kenal ? tak kenal cer klik ket nama dia tuu . seriously , dia memang hot lah . tapi tah cemana kitorang bole rapat . maybe sebap ada chemistry kot .hewhew . dia tu tak penat layan aku , aku ? lagilah tak penat layan dia . dia tuu manje sangat . eee sukanyaa . tapi taknok lah obses sangat kang takot ada perasaan lain pulok yang muncol . ken , beragak jelahh . nah , aku tayang siket naihh .

*jelly yaww ? shyy , shutup :3

cehh , acano ? tulahh ayat dia yang kerap dia guna . "ACANO" . kuikuii , nanti ada lateww yang nak add dia ken . so on lahh . jangan lelebeh sudahh . kang aku yang jelly :'( tapii ken aku dah tak lama nak boleh onl FB . hm mesti rindu miaa kat dia pasnih ,apapun you jaga diri yeh . malam-2 nanti takde i kekawan gurl lain kan ramai yang temankan you :") nak cakap something kat sini . aku nak sayang dia , jyeahh . dah besedia nak sayang dia . dah lama sangat aku tak sayangkan kekawan baek aku nih . perhh ayat tak boleh pihh . kstop . atlast , nah lah aku kasi promote siket ini jantan , INGAT ! jangan menggedik . haziq my sweety . psttt , ILOVEYOUU BUDDY <3  





Older Post . Newer Post