Follow | Dashboard
Laeyya Land





jatohcintalagih
haishh , tak habeh-2 update pasal CINTACINTA . bukan apa , realitinya memang saya "INLOVE" skang . hihi . malu pulak . dah dekat 2 tahun eh , 2 bulan lah . aku pegang title SINGLE & skang , aku bahagia dengan dia . taktau nak terang macamana , apa yg ada dalam pala hotak aku nih AKU NAK DIA . AKU SAYANG DIA . AKU CINTA DIA . sapa ? see that --> MOHAMAD NORFAIEZ BIN AZNI . sumpah aku dah cinta dia , at first mmg cinta tuh tak dapat sampai lagi & now seriously IM FALLIN LOVE WITH YOU my bebyy . cewahh ,macam pulon pulak ka . apa pun . aku tau , aku kapel tak penah nak setia . skang , kali nih aku nak buktikan yg aku betoi-2 setia kat dia . dalam banyak-2 laki aku kapel . dia lah satu-2nya laki yg takpenah amek kesempatan gn aku . hampa ada ? takdak kan ! jangan jeles ==" hihi .
11/09/2011 1.05 AM dia propose aku ,time tuh mmg lemah jantung aku . tapi aku yakin dia tebaik untuk aku . lama dah aku tggu kehadiran PRINCE CHARMING cam dia , then hasil aku dok sabaq selama nih . dapat jugak . ALLAH SWT memang hebat . thanks GOD :) oklah , nak tules bebnyak pun takdak sapa nak usya . aku cinta mati biyy aku . hampa amek dia , aku CIOM  hampa . okdiam .

Labels:





Older Post . Newer Post